onsdag den 20. februar 2008

#2 hele 3 ting, det kan man da ik

Hvis du bliver hængende ved denne blog længe nok, vil du finde ud af at jeg har 3 blogs: De næste par måneder vil jeg lade alle 3 blogs handle om de 23ting, plus relevante sidespor, som jeg mener kan være nyttige for bibliotekarer..

Som Hanne Boel synger: "You've got to serve somebody" - Var det Bob Dylan der sang det først? Nå men, jeg mener altså at den bedste mening jeg kan give tingene; er at dele ud af min viden. - Så er det op til dig at tilegne dig denne viden, eller lade være. Jeg vil i hvert fald gøre mit bedste for at skrive i et forståeligt sprog, og på - hvad jeg tror er et passende niveau!

Med hensyn til sproget og niveauet, vil blogsne fordele sig som følger:
raskdiscover.blogspot.com Er korte artikler om links, som det er værd at kikke nærmere på!
indspark.blogspot.com Er nok den blog, hvor jeg vil skrive flest indlæg den kommende tid. Den indeholder tilgængelige artikler om emnet, i form af introduktioner og perspektiveringer.
23teknik.blogspot.com Som er den blog du er inde på nu, er den eneste af de tre, som er oprettet i forbindelse med 23ting projektet, og den vil hovedsageligt indeholde tekniske uddybninger af emner nævnt i de andre blogs!

Ingen kommentarer: